2009-02-16

(絕對好笑)1個電腦白痴與電腦黑客


黑客:我控制了你的電腦!
小白:怎麼控制的?
黑客:用木馬...
小白:.......在哪里?我看不到的?
黑客:打開你的任務管理器
小白:.......任務管理器在哪?
黑客:.......你的電腦下面!!
小白:"我的電腦"里面沒有啊 !
黑客:算了,當我什麼也沒做過......

黑客:我已經控制了你的電腦.......
小白:哦 !
黑客:害怕了吧?!嘿嘿
小白:來的正好,幫我殺殺d病毒吧,最近我的機有好多毛病耶!
黑客:................

小白:你怎麼總是在我電腦里隨便進進出出!
黑客:你可以用防火牆
小白:用防火牆,你就不能進入了嗎?
黑客:唔係啊,我只是想增加d趣味性,咁樣控制你的電腦讓我覺得好白痴耶....

小白:听說你會制造"病毒"?!
黑客:係!
小白:你可以控制人地既電腦?!
黑客:一般是可以既
小白:那你可以(黑)走個d網站嗎?
黑客:當然,冇听到人地叫我"黑客"??
小白:........哦~~~`我還以為那是因為你生得好黑.........
"呵~~"

黑客:我又來了!!
小白:你天天進來,不覺得很煩嗎?
黑客:是很煩,你的機係我見過既最衰的一部啦....
小白:不是吧,這可是名牌
黑客:我是?你的機里除了弱智遊戲就只有病毒了!
小白:哦~~那你看到我的"av"了嗎?,不知道放左係邊,搵左好耐了耶
黑客:................再見!

黑客:hi~~~我來了!
小白:好幾天不見你,被我的防火牆擋住了?
黑客:哈哈,笑話,上你既機比我自己的仲容易,不是想我了吧
小白:我是想請你幫一?忙
黑客:什么事?
小白:你能不能?入電力系統修改一下數據!
黑客:.............你想做咩!!
小白:求求你,幫我把我屋企呢個月既電費搞走佢吧.............
黑客:去死啦!!

黑客:你死哪去了?!!!
小白:............出去玩了幾天啊,搵我做咩?
黑客:我要搵d野啊!
小白:係我呢到搵咩野?
黑客:病毒,搵一個前幾年既老病毒,只有你部機上的病毒保存得最全啦!

黑客:我來了!!
....................
黑客:怎麼不說話?
小白:心情不好 .........
黑客:邊個蝦你啦?
小白:我既1個icq唔見左,里面有我個網上初戀情人係到
黑客:呢個簡單啦,我幫你拿返來...
小白:拿唔返來架啦!
黑客:冇可能,話俾我知,icq既帳號?
小白:鳴鳴~~~~就是唔記得左!
黑客  : ..................................................

小白:你同我出來!!!!
黑客:做咩啊?!
小白:你是唔是用我既ID去論壇玩來?!!
黑客:.............唔好意思,唔記得話俾你知,不過,我沒做壞事,就係發左個貼,我保證下次再唔去玩啦!
小白:咁唔得!!!
黑客:你還要怎麼樣?
小白:你發既貼好多人回我耶,我第一次咁多人回,好開心哦,你必須再給我發一個!
黑客:shit!..............

黑客:嘿嘿,剛才我做左一件好有趣既事
小白:什麼事?
黑客:我到論壇上回人貼來!
小白:咁好平常啊!
黑客:我見貼就回,無情咁罵板主係豬,好發洩下!
小白:哇ya,太過癮了,我從來都唔敢,會被封殺架!
黑客:冇錯,已經被人封殺了左。
小白:咁仲有趣?!
黑客:係啊,因為我用既是你的ID~哈~
小白  : .................即時熄左機 !

小白:你係黑客高手嗎?
黑客:可以說是吧。
小白:高到什麼程度?
黑客:啊,我無聊既時候就自己(黑)自己
小白:哈,呢個我都識!
黑客:#¥%!你都可以?!
小白:係啊,一關機它就黑了...................
黑客:滾?!....................................

呢個黑客目前正住係青山醫院,經确認已呈現出精神病前兆...........................!

0 留言: